9/30/10


kelmarin ade chat ngn EJ kt lam fb . cm2 kiteorg bok . sblm ni xpnh pon . hahaha . mybe dye dah mule nk jd kwn saya . seronoknye dapat kwn lagi . lepas tu da chat chat mcm2 ah kiteorg bork . wt lawak ah gosip2 ah maki2 org ah . smpi x sdr jam dah kul 2 . lepas tu saya tnye dye nape tak dtg umah mase makn2 . dye pin jawab cm gini

"pada hari raya ke -2
aku balik ke kampung halaman ku
masa tu aku ngah makan2
then aku letak fon aku
kat ruang tamu
pada stngh jam yg lepas
dorang semua na beraya ke rumh sedara mara dorang
aku na balik kl teros
tgl aa pak cik sorang2 kat umh
masa aku otw kat kl
aku baru ingt fon aku kat kmpng
then da smpai kl
aku kol mak aku
yg blom balik kl lagi
aku suruh dorang
tlg ambik kan fon
then aku sedar
mak aku ckp fon tak ada kat kg
tak ke aku berbuulu
tu pasal dorang lambat roger g umah idah
erkkk
-,-"

so . mmg kesian kat dye . dalam kelam kabut dye tu bleh pulak hp tercicir . tu ah nk sgt lik kl awl . kn dah dpt malang . cian ko EJ . hahaha

0 comments: