8/7/11

alhamdulillah :)


salam ..
hye guys ..
rase macam dah lame tak mengPOST blog ni ..
semenjak berpuasa ni saya agak sibok dengan segala macam hal ..
saya sangat titik beratkan hal tentang adikadik yang berbuka bersama saya ..
kite kene pentingkan anak yatim kan ??
saya sibuk dengan cenderahati buat mereka ..
dengan meja , makan dan tempat mereka menunaikan solat ..
alhamdulillah setelah 7 hari kite berpuasa adikadik dari pelbagai rumah anak yatim dapat saya raikan ..
syukur ya Allah ...
dengan rezeki yang dorang dapat ..
dengan derma yang diberi mereka dapat berbuka puasa dengan pelbagai juadah yang mungkin pada kite sangat kerap dimakan tapi pada mereka mungkin hanya setahun sekali ..
seronok melayan kerenah mereka ..
mereka pon seronok dengan semua ini .
syukur syukur ..
disini saya ade beberapa keping gambar mereka ..
sangat comel sangat baik ..
tapi disebabkan internet agak slow hari ini anda anda dan anda boleh lihat di album fb saya :)

0 comments: