12/31/10

a day before new year !


shri sebelom new year ( harini ) saya bangun pada jam 11 a.m . ahakz semalam saya tido 15jam . hebat tak ? so after saya bangun saya kol syir ( kakak ) kami keluar ke TIMES SQUARE . before kua mak bising2 ah cam bese sedare nak datang aku nak keluar . ah ! peduli hape saya . so siap2 sume ( bak kate am saya ni selekeh ) sebab tshirt and jeang and tudung shje . dye x suke . abnd the most thing my selipar jamban yg tetap di hati . hahahaha . kan selekeh . 
pastu sampia jek  TS bli kasot and cap amat . pastu mkan dan pulang . mak dah kol bebel lagi suh pulang . nak kua sikit pon tak le !huh ! malam nnye perancangan takde kot ! am pon xnk amik . kwn2 bz sume nye . jadi saya sambut NEW YEAR di atas katil beserta bantal ucuk dan selimut ! yeay ... best tak new year saya ? hahahahaha
btw to all my followers and readers . i wish to all of u HAPPY NEW YEAR . keep smile and keep a great day in new year . tanam azam dan sempurnakan untuk diri sendri . azam saya ? saya akan keep folow 2010 becoz ade  yang x sempurna lagi :) so . gembira selalu dan ceria selalu . HAPPY NEW YEAR ALL ............................ =,='

0 comments: