12/22/10

heeeeee :)


now saya di bowling alamanda . ops ! mmg tiap2 hari saya disini . kerana saya bekerja disini . saya gembira gila harini . saya pun tak tahu mengapa . tapi sangat gembira . saya kan sentiasa gembira .


oh yeay ! sebelom terlupa . i was read my scandle berjaya blog . it was so sad . really . and i fell sorry 4 him . really . but i know how strong he is . dye le trima what happen now .ermmmmmmmmm :(



oh ! sebelom terlupa sesuatu . tadi kan ade one of the gyuy yg ade tournament kat sini sgt cute . hes tall and cute . nme dye FARIS :) oh ! berbunge bunge hati ni tengok muke dye . serius . dye pakai bju wane biru and saiz kasut dye 9 . korang tau ? mesti tak kan ? aku tau wei . dye sgt2 sweet . x lah hensem but cute . serius nak pandang jek muke dye . tapi dari jauh aje . dekat2 xle . kang x di layan malu seyh ! .



ermmmmmm . and again i was fight with si DIA . huh ! end the last thing yg kua dari mulut dye ialah BREAK UP . from today were nothing ! such a *&@k%$# . really stress . xnk sudah ah . xpe i'll accepted . nak buat cam ne org xnk takkan nk terhegeh2 . ho ho ho . 




just this 4 today . and i'll write later :) 




pesanan : jangansesekalimenyeksaoranglainnantidirisendiriyanglebihtersiksa.hargailahapepunyangadekeranaitulebihberhargadanyangpentinghappyslalukeranakegembiraanitumembuatoranglaintersenyum :)

0 comments: