3/17/11

coretan untuk hari ini


mood : otak tak normal 
status : masih tidak normal ...




arrrrgggghhh ! aku rase cam nak jadi gile suda ...
semalam cuti pon macam xcuti aje ...
hari dah start keje ...
bosan nye .. nak berenti lah ...
biakan ..
cam xdpt ape jek .. dah 6 bln aku keje tp kak ila senyap jek .. tahun bile nak dpt tetap pon xtau ...
hari2 kene hadap muke supervisor yang memang buat aq tade mood nak keje ...
23 ni si fadila last pastu 25 baam plak benti ...
lame2 xde orang nak keje ..
nak tunggu tetap memang lah lambat .. tapi suh keje ikot dorang ajek ..
sampai bile ????
bagi lah aku tetap ..
weyh !!! aku nak beli kereta lah !!!
skrg dah 17 haribulan ..
duit dah sepi abis ...
hadoi gaji mesti lambat .. 
30 haribulan baru spt check ..
bulan depan baru dapat cash ...
tunggu gaji macam tunggu duit jatuh dari langit .. lambat betol !!!!!
6 /4 plak ade interview kat JPM ..
tapi nak mohon uitm smpi ends of march ajek ...
lagi serabot ..nak buat ape skang ???
nak beli ke no pin kat bsn ??
atau tunggu jek smpi kptsn interview yang aq dah sure takkan dapat tu ???
atau nak hantar borang permohonan k. sumber asli dan alam sekitar tu ???
stress sangat ... kalu sume benda nak buat mane satu nak pilih ???
nak tunggu kerajaan bagi aq jadi staff memang aku xharap sgt lah ...
tahu paling2 dorang suruh aku sambung belajar .. aku muda lagi ...\
nak mohon uitm tapi takot dpt keje plak ...
waaaarrrrgggghhhhhh !!! stresss sangat dah ni :(
sebenar nye aku dah bosan sangat keje bowling tu !
dengn pangai supervisor yang belagak tu ..
tambah pulak kak ila yang xnak bagi aq tetap ...
memang aq sangat malas nak keje .
tengok ah .. kalu smpi minggu dpn aq masih stress ngan bowling aq mintak jek uitm ..
kalu dapat aq benti ..
snang jek smabong belajar amik dip then smbg degree ..
aq asik kene pandang rendah ajek ..
mklm lah bodoh nak mampos ...
huh !!! dah lah ..
nak siap pgi kerje lagi ...
busan betol !
nanti sambong lagi !!!

0 comments: