3/27/11

sick !


terima kasih kerana hadir dalam diri saya .. memang kamu terbaik wahai penyakit . tengok kau tabur kasih sayang kau smpai aku dpt ganjaran dr doktor .. memang terbaik ...
disebab kan kau jugak lah aku terpaksa makan ubat batok yang xsedap tu...
memang aku anti betol ubat tu ...
da ah wane HITAM ...
memang terbaik !

perbuatan mu akan ku hargai ..
adakah aku yang tidak menjaga kesihatan ???
atau kamu rindu memberi kasih sayang mu ??
hahahaha
aku sangat rase di sayangi oleh kamu si PENYAKIT !!!!!

tapi memang sangat terbaik ah ...
doktor tu cuck jarum di badan saya ..
mau tak sakit ??
aku macam orang gile menjerit2 ...
tapi terima kasih jugak kat doktor bagi MC harini ..
lain kali kasik ah lme skit ..
2 3 4 5 6 7 8 9 10 hari ke MC ag best ..
boleh tidor jek kat umah ...
xpyah nak layan kerenah manusi xphm bahase tu dengan
xpyh aku nk hadap encik R poyo tu ...
memang nak marah jek sekarang ni !!! .
huh !..
ape2 pon bek aku pegi tido ..
mata dah rabak ni tahan ngantok ..
maklomlah mkn ubat tak sedap tu :(
so kawan2 .. lepak chill relax lah der ..
esok2 wa story agi :)




bye korang ... I LOVE U PENYAKIT :)

0 comments: