4/15/11

12345678910 :)


1 2 3 START :)

salam all ...
rini ok dr semalm ..
sangat ok ..

sebab sy dah boleh belajar terima kenyataan yang saya adalah saya ..
sebelom ni bukan hipokrit ok .
cume try to be good one 
now ! i get that :)


4 5 6 hari ni rase cam kosong jek hidop .
seriuse . rase macam takde hape jek ..
pegi koje balik koje ..
pastu bowling movies ngan bolat ..
lepak2 ajek ..
sangat bosan kan ?
huhuhu ...
pastu memang sangat sadis hari2 aku pabila aku rase macam nak nagis jek padahal tak tahu apesal pon :(
erm .... apekah hidup ini akan berakhir ?



and mybe 8 9 10 of mei i will get my OFFER LATER :)
yeay ! INSYAALLAH dapat tetap ..
amin :)
tapi mslhnye .. aim aku skang kerje smpi puasa ajek .. dekat raye anto surat LETAK JAWATAN ..
hahahahaha
rase macam hape jek .
GEMBIRA KE ?
SEDEY KE ?
yang pasti STRESS tu perlu ade ...
ape2 pon CHILL RELAX LEPAK :)




0 comments: