4/13/11

.............. !!!


semalam ngan harini memang sgt tak tahu apesal mood sangat ase nak menagis ...
semalam lagi sedey .. duduk jek sesorang sambil men fb tetibe dengar pulak lagu BAIK-BAIK SAYANG ...
memang teros rase nak menitik air mata ...
arrrggggghhh ! sangat tak buley terima keadaan ini ....
macam mane nak buat lagi ??
pastu boleh pulak member nyanyi lagu RINDU SETENGAH MATI ..
memang nak mati dah rase ni :(
waaaarrrrggghhhh ... nangis teros tapi cover sikit:(


then petang tu bOlat ajak pegi tengok wayang ..
cite CUN!
ye !! aku memang orang terakhir yang tengok .. tahu dah !
tapi aku rase macam kosong jek tengok cite tu ...
bile plak bab2 yang sedey lagi nk nagis ...
tapi aku tak nangis ...
bOlat bey plak cakap aku nagis ! mane ade .. sesey ajek ok ...


seriuse aku pon xle pikir apesal ngan aku sekarang ...
tadi terbace wall PAKCIK MJ ..
die pon dah decision yang nak tinggalkan kiteorang and be in love with fucker girl tu ...
dorang pon gembira .. yeay ! 
aku always pray 4 u frend .. hope u will happier ever with ur lovely kapel ..
just miss the thing we do together ...
tapi x sedey mane pon sebab aku ade kwn baru ganti tempat kau ...
best bangat deyh ! movies jek kiteorg .. makan pon free :) 
btw pas ni kite dah xkwn ag an ? ko jage diri ... ok ?




that's all 4 today post .. 
siap2 mau ke kerja deyh ...
nty post lagi ..
mane tau tetibe gembira pulak :)

0 comments: