7/18/11

20 tahun ????


salam ... hai hai hai guys :)
hari ini genap lah usia saya setua 20 tahun ..
OMG !!! dah tua lah pulak :)
tapi ALHAMDULILLAH Sebab diberi lagi kesempatan untuk bernafas di bumi ALLAH pada usia 20 tahun ..
terima kasih buat keluarga yang sentiasa dihati dan mengingati hari ini :)
ABAH, EMAK, SYIRA, AMAD SYIRAN.... saya sayang anda
di kesempatan ini jugak saya mengucapkan ribuan terima kasih buat rakan rakan FACEBOOK yang memenuhi ruang facebook saya dengan mengWISH BIRTHDAY saya ..
tidak lupa juga buat kawan kawan yang menjadi antara orang yang terawal menghantar dan menelefon saya di no saya ... ...
saya hargai kepayahan dan ke ikhlasan anda ..
walaupon adik adik angkat yang belom wish jangan risau saya TAK kecik hati :)
to PUTERI , NASRUL RIZAL, FAWWAZ, KAK FAZLINA, INTAN, LIYA .. mekasih tahu !! sayang korang ...
to my lovely brother AKMAL FARISH ... terima kasih adik sayang :)
to IDHAM MAZLAN ... awk jadi orang yang pertama ...
seperti tahu tahun sebelom ni ..
TAHNIAH ek ??
hahahaha..
terlalu banyak doa yang saya terima .. amin amin amin ..
terima kasih sangat sangat .. :)


SAYANG SANGAT DEKAT KORANG ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

0 comments: