7/9/11

kawan makan kawan :)


ni namenye nur syuhada akmal ..
sedap an name dye ??
tapi sebenarnye bukan nak puji tapi nak keji ..
saya x lah jahat sampai nak aibkan manusia ni ..
cume sifat tidak reti hargai kebaikan orang membuatkan saya kene post jugak benda ni .
dye rakan sekerja ..
kami mungkin rapat tapi itu DULU ..
sekarang ni dye mula tunjuk sifat ingin meminta makian dari kawan2 lain ..
OMG !!! macam keburukan yang terserlah ..
saya x cakap saya baik tapi mungkin saya tak seterok dye ..
dye berjaya membuat saya mula benci dye seperti kawan ..
dye juga berjaya buat saya hilang rase hormat dekat dye ..
OPS !! dye lagi tua dari saya ..
dye punya perangai serupa manusia yang talam dua muka ..
depan anda dye punya baik kalah kan malaikat " mungkin "
belakang anda dye akan menjatuhkan anda serupa anda paling terok dalam dunia ..
sampai hati dye kan ??
mulot dye serupa bangkai anjing !!!
dye akan cakap ape jek atau dye akan kutuk anda ..
contoh !! kau ni GAY lah .. 
atau kau ni dah lah tak cantik perangai cam sampah !!
ops .. tu perngai dye lah ...
saya malas nak cakap panjang .. 
sebab setiap kata2 saya akan membuat kebencian saya Lebih terserlah !!
cume JAUHI dye jika anda ingin hidup bahagia :)


1 comments:

batool64 said...

Pak job Ads and http://allpkjobz.blogspot.com advertisements for Karachi,Lahore,Quetta,Peshawar,Multan,Hyderabad,Rawalpindi,Islamabad and all cities of Pakistan.l