10/7/10

lelaki itu !


tok yg ke sejuta kali nye aq memang tak layak untuk ko . memang aq x bagus tok ko . memang aq x baik tok ko . jgn disebabkan aku yg mmg tak bagus ni ko gadoh ngan kwn ko . ade sebab kenapa aku cm gini . tp ko tak buley terima kenyataan . ko pikir marah ko maki ko ajek . 

dan untok kesejuta kalinye kite tetap akan berperang . selama dua tahun ni tade yg baik selain bergadoh . kan aku dah ckp ko akan sakit ati bile ko dgn aku . tp ko dgil . ko nak jugak . ko pun sush nak brubah . aku pon same . bnda tu akan amik masa yang lama .
ko xle sabar . ko xle tunggu . ko masih cerita dan cakap bnda yang sama . ko tuduh aq tp aq relax jek sebab aku mmg relax . ko tak tahu cmne aku syg ko . walaupon ko ckp aq lyn ko cm binatang aq lyn ko cm xde ati prasaan aku lyn ko cm kejam sgt . sbb aq dah penat ! penat tahu . aq tak tahu npe kite baik sbb itu . lps dr itu kite akn gado gado dan gado .

cukup ah semua ni . dah penat . ko aggp jek ah kite nothing . ko ngn kwn2 ko pon aku x lyn .
ni lagi baik ! ok ? maaf sume salah aku . aq tahu ko bace belog aku . kan ? so aq x pki hp . aq bg mak aku jek gune hp aq . xperlu kol xperlu msj . sbb aq dah mls ! byeeeeeee

0 comments: