10/6/10

MAGIKA !


 
based on tajuk mesti ramai yg tak kesah sgt an ? tp aku kesah . ade aku kesah korang tak kesah ? hahaha . ok ! mungkin ramai yang dah tengok cerita ni . walaupon aku tahu aku ni orang yang antara paling lambat tengok cerita ni . hahaha . tapi tape aku tengok gak . sebab madia yang belanja . aku pon ON jek ah . kiteorang tengok kat alamanda jek GOLDEN SCREEN CINEMA je . arini kan murah sikit harga wayang tu . baru RM6 jek . so madia pon belanja ah . kiteorang 4 orang semua . aku , madia dan 2 orang lagi kawan . tak perlu MENTION sgt dorg sbb kang ade lak yang wat pasai . mklumlah dorang kan ARTIS . kang tersebar lak gosip2 liar yang boleh membunuh kerjaya mereka . hahaha . 

sbnrnye nk stoy morry sal cerita ni . tak ah best sgt tapi OK lah dari terok kan . cerita ni pon 1JAM30MINIT jek . ade ah lebey2 skit . sbb slalu cerita dalam 2 jam or lebey . tp cerita ni sekejab jek . cam x puas dok lam wayang tu . tp le gak ah menggigil sejok punye pasal . dorang bukak aicond kuat sgt . nk kasik org mati sejok kot lam tu . hahaha . story cerita ni cam korang sume tahu ah cerita sal rakyat malysia jugak . antaranya PAK PANDIK , MAK MANDIR, PUTERI GUNUNG LEDANG, HANG BERSAUDARA, NENEK KEBAYAN, MAHSURI, ORANG MINYAK, 7 PUTERI CANTIK, BADANG DAN NAGA TASIK CHINI . tp x ah best sgt .. skrg nk tggu cerita JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK 2 . esok keluar . mari ler tengok beramai2 :)

0 comments: