2/7/11

dunia dunia .... huh !


setories for the day begin :)
mule nak ckp thankx . 
xpyh sorok sgt pon dah dapat :) mekasih.
thanx jugak for the story .
that u wrote bout me :)
i appriciated  :)


so sekarang nak cerita sal dunia yang hanya pinjaman sahaja .
tadi mase kuar nek ah LRT .
then ade sorang makcik ni . terperasan mase pandang2 lam lrt tadi .
 saya rase die seorang yang suke menunjuk .
sbb dye kan pakai gelang mahal sampai kat siku . 
dua2 belah tangan plak tu .
mmg ah dye pakai tudung . 
tapi dye singkatkan sebab nak bgi org tengok rantai mahal dye yang byk tergantung kat leher tu .
lepastu dye pakai cincin penuh jari tau ...
dua2 belah tangan .mmg ah tak bagus .
bkn nak 'BUSY BODY' tapi tak perlu lah menunjuk smpai cmtu .
kalu kene RAGUT ke ? ROMPAK ke ? SAMUN ke ?
nak salah kan sape ?
yang dah salah tu mmg ah tapi diri sendri tu xpikir lak .
punye lah menunjuk barang perhiasan sampai lupe nak beli selipar .
hahaha . lawak gila . barang dah MAHAL tapi still pakai SELIPAR JAMBAN . hadoi2


 
another and the last one for today .
adakah kita memerlukan SCANDLE ??
please think for me .
and give the answer :) thank you !!
ok . start the setories .
tadi keluar lepak2 ngan member .
then dye bawak SCANDLE dye .
seyes tak caye . sbb ingt dye bwk kwn aje .
last2 dye tipu saya .
kalu dye ckp dye kapel ngan that guy ok ag .
upenye laki tu hanye scandle semata2 dan laki itu hanya DUIT dye semata2 .
ish2 . terok gak ek ? tapi dye sahabat sy :(
dye berpelukan , berpegangan tangan , berciuman dgn lelaki yang hanye dye gelar SCANDLE .
patot kah ?
hurm .... thinking again .
then dye dah lak nak bertunang . tapi dye still dgn perangai dye .
oh no ! seriuse xnk layan .
and the most thing is shes DRINK 'ARAK' .
OH MY GOD . infornt of me . ok .
seriuse gile pompan tu . agak2 ah .
nak wt cmne an . bia jek ah . janji aq x buat .
tapi pelik kot .
nape dye begitu ?
saya harap dye berubah . and tolong lah berubah .
aku xnak tengok ko rosak lagi and bertambah rosan .
please dengarlah luahan hati aku wei .
hope ko bace and maaf kan aku :(





DUNIA OH DUNIA !
inikah tanda2 dunia hampir kiamat ???
saya mohon segala amalan jahat saya di ampukan ALLAH .
yang baik di jadikan amalan .
amin :)



0 comments: