2/8/11

kawan ???


kenyang .....
blurrrrppp ! alhamdulillah :)

tadi nak tulis tapi lapar plak
so pegi tambah energy .
takot lupe ape nak taip :)


now i'll start my writing .
last night i received a msj from one of my friends .
then tetibe dye send cmni .
' syidot .tengs alot cz ko bg tau amer sal smlm'
and u know what .
i was shock . really .
and i pon anata lik kat dye . 
'bgtau ape ? amer mne ?'
seyes tak paham .
then dye bg tau lagi ah benda2 
sush nk ckp ngan org yang x phm bahasa .
susah sangat .
dah ah memfitnah . pastu nak cakap orang devil plak .
gile stress kot .
caye sangat cakap jantan tu .
memang ah malam tadi rase nak sound jek mamat tu .
tapi bile pikir balik .
xde gune sound laki yang bukan ade kene mengena ngan hidup i .
membazir mase .
kalu x salah buat bodoh ajek




and for your information frens .
kalu aku nak kasik tahu .
dah lame aku buat 
fine aku EVIL .
ko jek baik kan ?
aq xkesah sbb skit pon xde kne mengena ngan aku .
lau jantan yg ko syg tu ckp cmtu ko cye .
xpyh aq bgtau bnd lain
dye le wt mulot ah .
one day kau sedar aku x salah skit aq xnk lyan ko dah
remember this .
I WILL NEVER NEED U NOW >
slagi laki tu ade lam idop ko
and from now !
i wll promis that i will never let u disturb my life .

never and ever .
bile ko dah sedar mse tu dah terlamabat sbb aq xkn aggp ko kwn ag :)







0 comments: