5/29/11

ceritera incik P O L I S (part2)


MOHD HALIMI ISMAIL nama diberi ...
MHI nama dibowling ..
PANJANG nama disebut ..
dye lah penyeri dikala saya kesepian ..
dye lah abang dye lah musuh ..
cewahcewahcewah ...
abang ke ??? tak lah kekasih kot . hahaha
gurauguraugurau.. tade hape2 pon ..



semalam kami bersua muka untuk ke berapa ratus kali pon xtahu lah ..
hahaha .. terserempaksebenarnye ..
dekat himpunan sejuta belia ..
dye ajak saya berjalan dengan dye seperti kapel ..
OMG .. COUPLE ??
hahaha ... dye ajak sy kapel ..
dye nak sy syang dye ..
dye nak saya setia ngn dye ..
dye nak sy panggil dye ABANG ??
WTF .. geli siot ...
hahaha ..
tapi sy masih janggal ..
sy xtau harus bagaimana lagi ..
saya xtahu harus pikir ape ...
tolong lah saya ..
bolehkah saya sayang dye ?
setia dengan dye ?
hhhhhuuuuuuhhhhh !!!! peningpening :(



0 comments: