5/23/11

ceritera incik P O L I S ...


assalamualaikum ...
dah lame tak menaip ..
sorry ah sebab saya sangat bz ..
tade mase ppon balik jek keje BOOM tidor ...
bukak jek mata VROOM keje ...
arrrgggghhhhh !!!! stress nye :(


okay okay okay ....
mule nak bagi tahu yang sangat rindu kat AKAK FAZLINA , ADIK EYKA .
dah lame x mesej akk . sebab bz akk pon bz same jugak ..
adik eyka pulak sibok spm .. malas nak kacau ... agpon kiteorg memang jarang kontak ..
btw akk DOAKAN KAMU DAPAT GREAT RESULT SPM nanti :)
to AKAK pulak nanty adik kol ek ? kite 3g muke masing2 :)
tapi... rindu jgak kat si FARIS tu ..
apepon tunggu tak BUSY jelah

oh ya ! lupe pulak kan ..
berbalik pada topik tu ..
hahaha POLIS memang aku x suke sebab bile aku mrempit jek nampak dye teros menggigil .
pasal tu aku benci polis ...
benci punya pasal lekat pulak sorang polis dalam hidup aku ..
siap ajak aku KAHWIN lagi ..
hah >? K A H W I N ????
memang tak lah .. kenal pon sebab kau tu regular customer aku :)
hoHOhoHO .. bukan customer TOOOOOOt ek ... ni customer tempat aku keje ..
bowling center .. dye selalu jek datang main sambil mata gatal usya2 aku dari jauh ..
pergh ! bukan perasan ek tapi dye yg mengaku :)


OH YEAY ! gembira hati ini tika ada yang meminati ..
tapi mslhnye aku tak suke POLIS ..
dye buat aku rase kelam kabut jek ..
tapi tapi .. dye suke kasik aku makan ..
suke tabur makan depan aku ..
pasal tu aku makin sihat ...
haha masalhnye aku tak suke POLIS lagi ..
dah tu dye punye badan sangat besar dan TINGGI !!!
aku dah lah macam x berapa makan kalsium jek ..

tapi kan .... dye sangat HIPOKRIT ..
bile ade ramai orang jek suke jeling2 ..
tapi bila berdua suke gelak ...
hahakz ... dye paling sy SI GEMOK ..saya kan gemok
tapi dye INCIK ABANG .. sebab dye kan lagi tu ..
saya harap kami kekal kawan sampai bile2 sebab saya taknak kawin dengan dye :)

ok lah itu cerita saya untuk hari ini ..
insyaAllah kalu ade kesempatan saya taip lagi :)

0 comments: