5/3/11

TRENDLY SHAWLS


hye u Oll's ...
saya nak promote 1 page ni ..
bukan ape tapi page ni sangat bagus bagi suke SHOPAHOLIC mcm saya ..
saya sangat gile shopping ?
amazing betol ...
hahahaha .
tak2 ni betol ni ...
LINK ni memang bagus untuk semua jenis size ..
tak kire dari XS smpi XXL .
sbb link ni jual baju dr pelbagai saiz ...
bagi yang berbadan besar macam saya pon masih boleh membeli baju yang comel2 dr link ni ..
memang saya akui adakal saya jelos kat orang yang kurus sebab boleh beli baju cantik2 ..
tapi saya ???
so bile SEARHING bagai nak gile kat FACEBOOK ni terjumpa pulak page ni ..
memang terus like ah ..
sebab saya juga boleh membeli walaupon saya bersaiz besar ..
baju dye memang SANGAT CANTIK , BERGAYA , DAN BERKUALITI ..
harga pon BERPATUTAN ..
jadi boleh lah melawati LINK ini untuk LEBIH LANJUT :> http://www.kznabihah.com/

ni pulak PICTURE owner butik ni ...
dye sangat COOL dan BAIK ..
LAYANAN si gadis ini memang sangat TERBAIK DARI LADANG ...
tak percaya CUBELAH :)
just TEKAN pada LINK ini http://www.kznabihah.com/ dan boleh membuat pilihan serta bayaran :)

0 comments: