5/25/11

kerja @ kerjaya ???


semalam dapat kol dr PTPL ..
sal study ah ape ag kan ..
DIPLOMA IN INFORMATION TECHNOLOGY ..
tapi mak tak bagi pegi ..
quit sedey jugak sebab ni jek yang aku layak ..
kerajaan memang hancur lebur ah ..
maklumlah bodoh tahap tade lagi bodoh dah ..
seronok tengok orang lain belajar tapi aku ??
keje jek mampu ..
kalu keje ok xpejugak ..
mslhnye sekarang nak anta aku pegi LUMUT minggu depan tapi conformation letter tak dapat2 lagi ..
hurm ..
back to study ..
memang pon mak x bg sebab kene bayar ..
tapi PTPL tu ok what ???
sabar jek lah .. mungkin tade rezeki lagi kot ...
hah lagi 1 !!! keje yang memang tak benti ni ..
kak yana nk berenti dah :(
mungkin AHMAD JOHARI yang naik supervisor ..
that's mean supervisor semua lelaki lah ..
hah ??? lelaki ??
so kiteorang makin kene buli dengan semua supervisor yang sangat pemalas !!
aku pun makin malas lah nak buat kerja ..
selasa dah kene pegi LUMUT ..
kalu pergi bercuti sedap ah ..
ni pergi jadi hamba..
hadoi ! malas betol ..
lagi 1 pulak ...
sabtu ahad ni ramai pulak yang cuti .. tinggal aku kaz zam ngan kak zana jek ..
kene keje ngan orang2 tua ni mesti busan nak mati :(
tapi xpela sebagai senior yang hebat aku boleh tempis kelemahan dorang ..
hahahahaha .
ayat sangat bodoh ..

sekarang ni aku tak tahu nak pilih KERJA @ KERJAYA ..



0 comments: